Σελίδες

17/6/12

Η ΚΑΛΗ ΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ?? ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΗΝ! (by Kleopatra)


 Πόσες φορές σας έχει τύχει να σηκωθείτε απο το κρεβατι σας το πρωί και να είστε κακόκεφοι, μέσα στα νεύρα, αγχωμένοι, να κοιτάζεστε στον καθρέφτη και να βλέπετε ένα άσχημο ειδωλο να αντικατοπτρίζεται μπροστά σας..?? Εμένα πάντως άπειρες. Η καλή μέρα, λένε, απ'το πρωί φαίνεται!
Μην τρελαίνεστε, δεν είστε εσείς.. Είναι απλά ένα κακέπτυπο του εαυτού σας..  Και για να μην την πληρώσουν λοιπόν αυτοί που για κακή τους τύχη βρίσκονται γύρω σας, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να πάρετε λίγες βαθιές ανάσες και να χαλαρώσετε για λίγα λεπτά.. λέγοντας τα εξής:                                                                                Repeat after me please 
  • Αισθάνομαι ηρεμία, γαλήνη, ησυχία και χαλάρωση σε όλο μου το σώμα.
  • Εστιάζω την προσοχή μου στις θετικές πλευρές της κάθε περίστασης.
  • Μπορώ να αντέξω ότι και αν συμβαίνει μέσα μου και γύρω μου.
  • Είμαι δυνατή.
  • Παίρνω αγάπη και στήριξη από τους άλλους.
  • Αξιοποιώ τις δυνατότητές μου και γίνομαι όλο και καλύτερη.
  • Σε κάθε περίσταση κάνω αβίαστα το καλύτερο που μπορώ.
  • Επιλέγω συμπεριφορές που με βοηθούν στην επιτυχία.
  • Γίνομαι ο καλύτερος φίλος του εαυτού μου.
  • Επικοινωνώ άνετα με τους ανθρώπους που με ενδιαφέρουν.
  • Γνωρίζω καινούργια άτομα και κάνω νέους φίλους .
  • Βοηθώ τους ανθρώπους που αγαπώ να νιώσουν χαρούμενοι .
  • Υπερασπίζομαι τα δικαιώματά μου.
  • Διατηρώ την ψυχραιμία μου στις δυσκολίες.
  • Εκφράζοντας την καλοσύνη που βρίσκεται μέσα μου γίνομαι ελκυστική και αξιαγάπητη.
  • Αξίζω να με αγαπούν.
  • Ξεκινώ νέες και υγιείς συνήθειες.
  • Η Αγάπη με ολοκληρώνει και με θεραπεύει.
  • Έχω τη δύναμη να αλλάξω τον εαυτό μου.
  • Ζώ την κάθε στιγμή χαρούμενα και δημιουργικά.


       Τις παραπάνω θετικές διαβεβαιώσεις  τις είχα δει τυχαία σε ένα άρθρο μιας ψυχολόγου.
    Από τότε έχουν γίνει απ'τους καλύτερους συμμάχους μου στις δύσκολες στιγμές.
    Αξίζει να αφιερώσετε 2 λεπτά από τον χρόνο σας για να σας πάει καλύτερα η υπόλοιπη μέρα!
    Δοκιμάστε το!!  Σε μένα πετυχαίνει... Μπορεί να ''πιάσει'' και σε εσάς!!       :))))

                                                               by Kleopatra Panagiotidou

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου