Σελίδες

17/12/13

ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΑΤΗΣΩ ΟΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΩ ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΑ! (ΟΝΤΩΣ?) (by Kleopatra)



7/8/13
 Απολαμβάνοντας το απογευματινό μου καφεδάκι στη βεράντα, με θέα την ελαφρώς ταραχώδη θάλασσα, συνηδητοποιώ πως στο μυαλουδάκι μου δημιουργείται μια μικρή σύγχηση. Η αιτία σαφώς δεν είναι τα υπέροχα κυματώδη νερά που ξεδιπλώνονται ευθύς μπροστά μου. Αντιθέτως, η εικόνα αυτή μου προκαλεί ένα όμορφο πετάρισμα στην καρδιά... και ο συνδυασμός με το απαλό αεράκι μου δίνει το έναυσμα για την προσωπική μου καθημερινή περισυλλογή. Στην πραγματικότητα, δεν υπάρχει συγκεκριμένη αιτία για την εσωτερική μου σύγχηση. Υποπτεύομαι όμως πως η αφορμή πρέπει να είναι το τηλεφώνημα που δέχτηκα λίγη ώρα πρίν από ένα πολύ κοντινό μου πρόσωπο. Μιλώντας λοιπόν περί ανέμων και υδάτων, ξαφνικά αναφέρθηκαν πάνω στην κουβέντα οι λέξεις πρίγκιπας και πριγκίπισσα.
 Πόσο όμορφες λέξεις;! Πόσο υπέροχα ηχούν στ'αυτιά μου! Στο υποσυνείδητο της ρομαντικής μου φύσης δημιουργήθηκαν αυτομάτως εικόνες βγαλμένες από παραμύθια και love stories. (πόσο γραφική πια;) Ευθυτενείς πρίγκιπες καβάλα στο άσπρο τους άλογο, με τα μαλλιά τους να ανεμίζουν καθώς τρέχουν για να συναντήσουν την αγαπημένη τους, φορώντας το πιο σαγηνευτικά γοητευτικό χαμόγελό  τους και με μια αύρα γύρω τους που αποπνέει δυναμισμό και αυτοπεποίθηση... Και από την άλλη, οι πριγκίπισσες! Γλυκιές οπτασίες με πολύχρωμες και χρυσοκέντητες τουαλέτες, όλο ανυπομονησία και συγκίνηση για τον επικείμενο ερχομό του ήρωά τους και με μοναδική τους έννοια να βρεθούν στην αγκαλιά του, η οποία ακτινοβολεί την υπέρτατη γι'αυτές ασφάλεια και αιώνια πίστη...!
  ~Ωραία όλα αυτά.~ Αλλά hello! Μιλάμε για χιλιάδες χρόνια πίσω. Αμφιβάλλω αν έχει απομείνει εν έτει 2013 έστω και ένας πρίγκιπας(ή πριγκίπισσα) με την αλληγορική έννοια της λέξης φυσικά. Αντικρουόμενη όμως, η εσωτερική μου θεά(ατάκα κλεμμένη από το βιβλίο ''οι 50 αποχρώσεις του γκρί''~που παρεμπιπτόντως θεωρώ τζάμπα ο τόσος ντόρος), μου λέει κλείνοντάς μου το μάτι: Μην υποτιμάς τον εαυτό σου Κλεοπάτρα. Μπορείς άνετα να κατατάξεις τον εαυτό σου στις σύγχρονες πριγκίπισσες! Πανέξυπνη, πανέμορφη, πιστή, αφοσιωμένη και φυσικά μετριόφρων. Γιατί; Τί σου λείπει; .. Νά'τη όμως και η φωνούλα βαθιά από το υποσυνείδητό μου που με εμφανώς ειρωνικό υφάκι μου απαντάει: Έιι, ένα φωτοστέφανο σου λείπει μόνο, ΧΑ! Και μια μεγάλη μούντζα να κατευθύνεται με ταχύτητα φωτός στα μουτράκια μου.
 Φφ, η γνωστή αμφιταλάντευση πάλι. Αντικρουόμενα συναισθήματα και απόψεις, ψυχολογική ένταση, προβληματισμός..
           Λογική κόντρα στο συναίσθημα
           Μυαλό κόντρα στην καρδιά
Το διαβολάκι εκ των δεξιών μου και το αγγελάκι εκ των αριστερών μου μάχονται μεταξύ τους σαν σε ένα είδος ελληνορωμαικής πάλης. Ποιός θα νικήσει άραγε; Εύχομαι το αγγελάκι το οποίο υπερασπίζεται πάντα το συναίσθημα και την ευαισθησία, δύο έννοιες των οποίων, ως γνωστόν, είμαι υπέρμαχος.                           
~ ~ Let's see ~ 
  by Kleopatra Panagiotidou

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου